שונות

איך לקחת את החברה שלך ללונדון

המספר של ג'וש הלר על כמה ימים בלונדון.

בכל פעם שטסתי אל הית'רו בשנה האחרונה, הקפדתי לשמור עותקים של מסלול הטיול שלי ושל המלונות שבהם הייתי נשאר בהישג יד, מכיוון שאני לא מעוניין לחזור על המעצר שש השעות שלי בשנת 2009 .

הייתה לי רק את כתובת הרחוב והדואר האלקטרוני של האנשים איתם התארחתי; לא היה לי את מספר הטלפון שלהם. (מי משתמש בטלפונים בימינו?) לא עזר שזה היה השבוע שקדם לישיבת ה- WTO ולא גילחתי כבר חודשים. הזקן שלי לא היה ה"אה אלוהים לא נתן לו למטוס, הוא טרוריסט "סוג של זקן, זה היה יותר של" אל תיתן לו כבוי המטוס, הוא מטען חינמי אנטי-קפיטליסטי מנסה לנצל את זקן מסוג מדינת הרווחה החולה שלנו.

עכשיו הייתי מגולחני ולבשתי חולצה באוקספורד. לא נשאלו שאלות ואני קיבלתי חותמת לסיור בממלכתם במשך שישה חודשים. קריר.

התחבורה בלונדון היא משב רוח. פשוט קפצו על קו פיקדילי בטרמינל 5 ותישארו למשך שעה. רדו בכיכר לסטר ואז קחו את הקו הצפוני לפארק בלסייז ומצאו את המלון שלכם. בדרך כלל אני לא נשאר בפארק בלזיז אבל חשבתי שזה יהיה מקום נחמד להסתובב עם החברה שלי שביקרה בלונדון בפעם הראשונה.

היא כבר הייתה שם כמה ימים, אבל אני עדיין כיברתי מחדש: דולר ל- GBP, אנגלית למטרי, מכוניות מימין לשמאל, מרכז למרכז, צבע לצבע. לעתים קרובות אני נשאר בלונדון מספיק זמן כדי להרגיש מותאם - אבל בדיוק כמו שאני מרגיש שאני גר שם אני עוזב.

הייתי כביכול בלונדון כדי לרשת ולהרחיב את הזדמנויות הקריירה שלי. (ככה אעביר את זה לרואה החשבון שלי.) באתי לבלות סוף שבוע עם חברה שלי, שבוע לעשות זיונים - הכל, ואז סוף שבוע נוסף לחגוג חתונה של חבר. אחר כך המשכתי לניו יורק, דרך נוספת להצדיק נסיעה של 20% ברחבי העולם.

* * *

בבוקר אכלנו ארוחת בוקר אנגלית £ 8 מסורתית, אלא שארוחת הבוקר האנגלית בדרך כלל לא עולה כל כך הרבה. זה היה יעד צהריים עבור לונדונים עשירים ו / או מלכודת תיירים למטיילים צעירים המנסים לתפוס את הנופים בגבעת פרימרוז. כשסעדנו שמענו שני נערים אמריקאים בכיתה ה '(או שנה 6 אם הם נרשמים לבתי ספר בבריטניה) אוכלים צהריים ומדברים על הרד הוט צ'ילי פפרס וכלכלה בינלאומית.

"איש ישו, אל תשקיע בדל, תשקיע באפל!"

הם עמדו להיות עשירים מכפי שנהיה אי פעם.

ויניל אותנטי של 2 טון נתן לי כל כך הרבה אמון לשני חברי האחרים לתחייה של סקא.

עלינו במעלה הגבעה וניסינו לבנות מבנים בקו הרקיע שהוסתרו בערפל בלונדון (מישהו כיסה את פנינו במעילי גשם מסוגננים.) הלכנו לאורך התעלה עד מנעולי קמדן. סיפרתי לניקול סיפורים על איך זה קניתי את 45 הראשונות שלי, כשהייתי בן שלוש עשרה. ויניל אותנטי של 2 טון נתן לי כל כך הרבה אמון לשני חברי האחרים לתחייה של סקא.

ניקול אמרה שהיא רצתה שחיכינו לאכול בגלל כל דוכני האוכל היתוך. נזכרנו בכל התוכניות שלנו לייצור כסף מהקיץ שעבר בברלין: עקיצות בוריטו, מקרוני וגבינות סמוסות, שייק סנגריה, קערות דולמה, פיצה פנווילס.

נכנסנו לחנות בשם CyberDog, שם כולם נראו כאילו יצאו מה Neuromancer או בני נוער באוהל סהרה בקואצ'לה. רקדן מעל הקופאית נטה למוזיקת ​​טראנס. תהיתי אם הוא יכול למחוק את האקסטזה שלקח לפני שנכנס למשרד כהוצאה לעבודה.

לקחנו את האוטובוס למרכז לונדון וצילמנו תמונות נדרשות מול ביג בן והעלנו אותם לפייסבוק והעמיד פנים שאנחנו עומדים מול "האלמו" כמעין פרשנות מחצי לב על אופי התיירות. שתינו את חצי הגביע הבריטית הראשונה שלנו בפאב ליד קובנט גרדן.

פאבים בריטים נמצאים תמיד בפינות, מה שאומר שהאור שנכנס הופך את החלל לנעים ממש למשקה אחר הצהריים. ברים אמריקאיים הם תמיד מקומות דחוסים עם מעט חלונות. פוריטנים קולוניאליים ברחו מהבריטים השיכורים בפומבי בכדי לאלץ את צאצאיהם לשתות בחדרים נסתרים.

הסתובבנו בלונדון וסיפרתי סיפורים מטומטמים שקרה לי פעם איפה שעמדנו. ניקול העריכה את הסיפורים האלה יותר מאלה שסיפרתי לה לנסוע בשדרת ונטורה. איכשהו האמירה, "שם אני ואחותי ראינו מטוסים עפים מעל יום הולדתה של המלכה" הייתה מעניינת יותר מלומר, "כאן ניצחתי את מייק מוס במירוץ אחרי שאכלנו מזנון סיני."

נפגשנו עם כמה בירות במשרדו של רוואן, ואז הוא ניצב אותנו באוטובוס לאיסט לונדון. הוא קורא לזה "38 הקלאסי" מכיוון שזה מסלול ישיר שמוביל אותך מהחלקים העשירים ביותר בעיר לחיקוי המהונדס במהירות של האקני.

ירדנו בדלסטון ורואן הצביע על בניינים שהוצתו בקיץ. עברנו את הננדו שראיתי בתמונות שהוגנו על ידי בעלי חנויות טורקיות במהלך המהומות. מכיוון שבילינו את הקיץ בברלין, נוכל כעת להבין טוב יותר פריטי תפריט בנקודות קבב. זכרנו בשקט על אכילת איסקנדר בחסיר שבאורניינשטראסה.

רואן הביא אותנו לבר משקאות טרופיים ברחוב שמשמש בדרך כלל כשוק דגים באוויר הפתוח. הם הגישו פס אדום זול במה שנראה כמו קרוואן צפוף ברוחב כפול. רצינו להישאר יותר זמן אבל דאגתי שנתגעגע לרכבת השטח. שלושה אנשים השתמשו בשלושה אפליקציות שונות כדי לתת לנו שלושה דוחות סותרים כיצד לחזור לפארק בלזיז. לקחנו את העצה האופטימית ביותר והיינו בבית תוך 45 דקות.

* * *

בבוקר אכלנו צלי ראשון ביום גסטרוב בהמפסטד. הלכנו דרך המפסטד הית 'ולכמה חנויות מסוגננות. ניקול אמרה, "זה יהיה מה שהפארק סלופ רוצה שהוא היה." התחיל לרדת גשם וקיבלנו מקלט בפאב מואר היטב.

הבעלים ליצן עלינו לשתות תה בבר, אבל היינו צריכים דחיפה כדי להמשיך לשתות. שתינו עוד ליטוש על המרפסת ודיברנו על כמה קל לנו לחיות כאן. מלבד החלק הזה במציאת עבודה. אולי נהיה עשירים על ידי לקיחת טיפים אלו לבנים אמריקאים ומניות ולקנות דירה של 2.6 מיליון ליש"ט ליד המפסט הית '.

אבל אם היה לנו כסף כזה, מדוע לא נרכוש סתם רנצ'יטו במיכואקן, דירה בקרויצברג, בית צנוע בפארק אקו ודירה בגרינפוינט? אבל אין לנו סוג של כסף להתיישב עכשיו, רק הזמן לנסוע.